توصیف کالین پاول از فرد افشاگر محتوای تماس ترامپ و زیلنسکی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، ایرنا نوشت: کالین پاول وزیر امور خارجه دولت جرج بوش، روز یکشنبه ضمن انتقاد از سیاست های دونالد ترامپ، تاکید نمود فرد افشاگر جاسوس نیست بلکه یک میهن پرست واقعی است.

توصیف کالین پاول از فرد افشاگر محتوای تماس ترامپ و زیلنسکی

کالین پاول در گفت وگو با شبکه تلویزیونی سی. ان. ان، درخصوص تماس تلفنی جنجالی بین روسای جمهوری آمریکا و اوکراین و افشاگری در این باره گفت: اکنون مجلس نمایندگان در حال اجرا تحقیقات مقدماتی است. این موضوع در حال طی کردن روند قانونی خود است اما متاسفانه چیزهایی که از کاخ سفید مشاهده می کنیم و به گوش می رسد، مسائلی است که تحمل آن سخت است. آنها در کاخ سفید نشسته اند و دائم با متهم کردن دیگران، افراد را خائن و جاسوس معرفی می نمایند.

پاول گفت: ترامپ معتقد است که فرد افشاگر یک جاسوس است. خیر اینگونه نیست. او نه تنها جاسوس نیست بلکه فردی میهن پرست است. او (فرد افشاگر) مامور اطلاعاتی آمریکا است که در دولت آمریکا کار می نماید و این شکایت را تنظیم نموده است. وی این افشاگری را در اختیار روزنامه ها قرار نداد، آن ها را در تلویزیون مطرح نکرد بلکه طبق روال قانونی کارش را انجام داد و به کنگره شکایت کرد. بدون هیچ شکی باید بگویم که چنین فردی، میهن پرست است.

پاول یادآوری کرد: باید به یاد بیاوریم که شروع قانون اساسی آمریکا با این جمله شروع می گردد. ما یعنی مردم (We the People).

قانون اساسی آمریکا نوشته نشده است ما یعنی من رئیس جمهور!

آنچه که مخالفان ترامپ از افشاگری گفت وگوی تلفنی او با زیلنسکی (رئیس جمهور اوکراین) برای کلید زدن پرونده استیضاح دنبال می نمایند، درخواست رئیس جمهوری آمریکا از همتای اوکراینی خود برای تحقیق در خصوص جو بایدن معاون باراک اوباما رییس جمهوری اسبق آمریکاست تا از این طریق، در بازی انتخاباتی ریاست جمهوری، علیه او استفاده کند.

در این گفت وگوی تلفنی، ترامپ به پرونده پسر بایدن اشاره نموده و خواهان رسیدگی و انجام تحقیقات در این زمینه شده که بایدن جلوی رسیدگی به پرونده تخلفات فرزندش را گرفته است.

هانتر بایدن پسر جو بایدن تا سال 2019 برای شرکت گاز اوکراینی کار نموده و ترامپ و متحدان او کوشیده اند این موضوع را به کوشش بایدن و پسرش برای وارد شدن به اقدامات غیرقانونی متهم نمایند.

ترامپ با زیلنسکی لابی نموده که با رودی جولیانی وکیل شخصی خود برای تحقیق در خصوص بایدن همکاری کند.

در نتیجه این افشاگری، قانونگذاران آمریکایی در حال آنالیز احتمال به خطر افتادن امنیت ملی و انسجام انتخابات در نتیجه اقدامات ترامپ هستند. آنها می گویند که او کوشش نموده حمایت یک رهبر خارجی را برای انتخاب دوباره جلب کند.

افشاگری از این مکالمه و دامنه فشارها، چنان برای ترامپ سنگین تمام شده که در پیغام های مختلف توئیتری، پیکان انتقادهای خود را به سمت همه مخالفان گرفته و آنها را با الفاظ مختلفی خطاب قرار داده است.

ترامپ که در دوران انتخابات 2016، شیوه اهانت و تحقیر رقیب را یکی از سیاست های خود قرار داده بود، این روزها همچنان از این روش با شدت بیشتری استفاده می نماید. 9041

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 748

به "توصیف کالین پاول از فرد افشاگر محتوای تماس ترامپ و زیلنسکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیف کالین پاول از فرد افشاگر محتوای تماس ترامپ و زیلنسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید