خبرنگاران طوفان برق 16 نقطه استان کرمانشاه را قطع کرد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه اعلام نمود: وقوع طوفان تا به امروز منجر به قطع برق در 16 نقطه استان شده است که با یاری نیروهای اداره برق این مشکل در حال رفع شدن است.

خبرنگاران طوفان برق 16 نقطه استان کرمانشاه را قطع کرد

جلیل بالایی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این شرایط تا به امروز منجر به وارد آمدن خسارت هایی در شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، صحنه، گیلانغرب، دالاهو و هرسین شده است.

وی گفت: شرایط طوفانی تا صبح روز آدینه منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه اکنون تیم های امدادی در حال امداد رسانی به مردم و کاهش خسارت ها هستند، گفت: برق 9 نقطه از شهرستان کرمانشاه و 6 نقطه دیگر شهرستان ها تا به امروز وصل شده و یک منطقه دیگر نیز تا ساعاتی دیگر وصل خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه با بیان اینکه سرعت وزش باد در استان حدود 65 کیلومتر بر ساعت برآورد می گردد، گفت: بارش شدید تگرگ و باران خسارت هایی را به بخش کشاورزی و تاسیسات شهری وارد نموده است که به زودی میزان دقیق خسارت تعیین خواهد شد.

بالایی با اشاره به اینکه تا به امروز خسارت جانی ناشی از طوفان در سطح استان گزارش نشده است، شرح داد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی نیروهای امدادی به منظور رویارویی با این بحران در آماده باش کامل بودند و این آماده باش تا روز شنبه و عبور کامل سامانه بارشی همچنان استان ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، بارش ها همچنین منجر به سیلابی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی بعضی از معابر شهری در سطح استان شده است.

فرماندار کرمانشاه نیز به خبرنگار خبرنگاران گفت: طوفانی که از عصر امروز کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده است برق تعدادی از مناطق این شهر و بعضی از روستاها را قطع نموده که در رفع کردن مشکل هستیم.

فضل الله رنجبر اضافه کرد: همچنین به دلیل قطع بعضی از درختان کهنسال بلوار طاقبستان، از محدوده بریدگی مرادحاصل تا میدان معلم مسدود است و نیروهای آتش نشانی در حال جابجایی درختان و بازگشایی راستا هستند.

وی یادآور شد: به تعدادی از منازل مسکونی و خودرو سواری نیز خسارت های وارد شده است که پس از اقدامات کارشناسی میزان دقیق خسارت ها اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1271

به "خبرنگاران طوفان برق 16 نقطه استان کرمانشاه را قطع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طوفان برق 16 نقطه استان کرمانشاه را قطع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید