داستان های خوب برای پسران بلندپرواز به چاپ چهارم رسید

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کتاب داستان های خوب برای پسران بلندپرواز توسط نشر نو به چاپ چهارم رسید.

داستان های خوب برای پسران بلندپرواز به چاپ چهارم رسید

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، کتاب داستان های خوب برای پسران بلندپرواز نوشته بن بروکس با ترجمه معصومه کلاگر به تازگی توسط نشر نو به چاپ چهارم رسیده است. این کتاب یکی از عناوین مجموعه کتابخانه کوچک من است که این ناشر چاپ می کند و پیش از آن، دو جلد اول و دوم قصه های خوب برای دختران بلندپرواز از آن منتشر شده است.

نویسنده کتاب پیش رو، زندگی و سرنوشت مردان معروف و نه چندان معروف را از گذشته بشر تا امروز گردآوری کرده است. ویژگی مشترک همه این مردان، این است که سعی کردند با شفقت، گذشت و خودباوری جهان را به جای بهترین تبدیل کنند.

بسیاری از ما با داستان هایی روبرو شده ایم که در ذهن مان نقش بسته اند و تا همیشه جهت زندگی مان را تغییر داده اند. داستان زندگی مردان و زنانی که بلندپروازی هایشان دلیلی بود تا امروز بتوانیم در جهانی بهتری زندگی کنیم. بلندپروازانی چون استیون هاوکینگ که به شکل گیری جهان هستی اندیشید و با وجود بیماری دست از تلاش برنداشت تا ما را به پاسخ پرسش هایمان نزدیک تر کند. کسانی چون نلسون ماندلا که حتی بعد از دستگیری و پشت سر گذاشتن روزهای سخت و سخت دست از آرزوها و آرمان هایش برنداشت تا مردم کشورش را به آزادی و برابری برساند. مهاتما گاندی که یک تنه در برابر خشونتی که در انسان ها می دید ایستاد و زندگی ش را در راه صلح و آرامش بشر گذاشت. ورزشکارانی چون لیونل مسی را هم نباید از نظر دور داشت که سختی بیماری را به جان خرید تا تبدیل به مرد اسطوره ای فوتبال شود. همین طور داستان زندگی مرد ناشنوایی که توانست بهترین سمفونی ها را بنویسد و اجرا کند!

داستان های خوب برای پسران بلندپرواز مجموعه ای است از داستان هیجان انگیز پسران بلندپروازی چون احمد حصیم، جان لنون، رولد دال و .... که هیچ سدی تاب ایستادن در برابر آرزو های شان را نداشت. پسرانی که از خندیدن و گریستن نترسیدند و با شجاعت و استقامت جهان را مطابق آرزوهای شان شکل دادند. پسرانی کوچک با آرزوها و تلاش های بزرگ.

چاپ چهارم کتاب استان های خوب برای پسران بلندپرواز در قطع وزیری، جلد شومیز و 200 صفحه با قیمت 50 هزار تومان از سوی انتشارات نشر نو وارد بازار کتاب شده است.

4028/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1376

به "داستان های خوب برای پسران بلندپرواز به چاپ چهارم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان های خوب برای پسران بلندپرواز به چاپ چهارم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید