دانش بنیان ها احتیاج صنایع در حوزه چسب را برطرف می نمایند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، رویداد ارائه نیازهای فناورانه حوزه چسب از سلسله رویدادهای ارتقا تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره های ارزش برگزار می گردد.

دانش بنیان ها احتیاج صنایع در حوزه چسب را برطرف می نمایند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 22 شهریور ماه امسال این رویداد را برگزار می نماید تا در آن صنایع نیارهای خود در این حوره را مطرح نمایند و دانش بنیان ها هم برای برطرف آن اقدام نمایند.

استفاده از انواع چسب و محصولات مرتبط با چسب در صنایع مختلف شامل چسب­ های گرماذوب، پایه آب، پایه حلال، واکنشی، رزین های پایه، حلال ها و رقیق نماینده ها و مواد افزودنی از سرفصل های آن است. بعلاوه صنایعی همانند خودروسازی، ساختمان، لوازم خانگی، بسته بندی، صنایع چوبی، کفش و چرم، پزشکی و صنایع الکترونیکی از مخاطبان رویداد هستند.

سلسله رویدادهای ارتقا تاب آوری و رقابت پذیری زنجیره های ارزش با هدف ارائه نیازهای فناورانه صنایع برگزار می گردد تا از توان متخصصان کشور برای فراوری محصولاتی ایران ساخت بهره برده گردد. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد می توانند به سایت مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2133

به "دانش بنیان ها احتیاج صنایع در حوزه چسب را برطرف می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش بنیان ها احتیاج صنایع در حوزه چسب را برطرف می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید