درآمد جدید برای شرکت مترو، پولی که مالکان زمین در حوالی ایستگاه مترو باید بپردازند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدیر فنی و مهندسی شرکت مترو تهران گفت: تمام درآمد های حاصل از صدور پروانه برای زمین های اطراف ایستگاه های مترو و اتوبوس باید برای توسعه حمل و نقل عمومی انبوه بر هزینه شود.

درآمد جدید برای شرکت مترو، پولی که مالکان زمین در حوالی ایستگاه مترو باید بپردازند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد شیری مدیر فنی و مهندسی شرکت مترو تهران درباره تهیه نقشه یو تی ام (U T. M) اظهار کرد: یو تی ام (U T. M) نقشه هایی است که مختصات یک ملک را با دقت سانتی متر بر روی کره زمین تعیین می کند. به همین دلیل امکان جابه جایی و تعارض ملکی در ارتباط با این زمین ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این اقدام بر اساس مصوبه شماره 27 سال 98 شورای اسلامی شهر تهران تهیه شده است، گفت: بر اساس این مصوبه تمام درآمد های حاصل از صدور پروانه برای زمین های اطراف ایستگاه های مترو و بی آر تی باید برای توسعه حمل و نقل عمومی انبوه بر توسط شهرداری تهران هزینه شود.

شیری با اشاره به اینکه از مجموع 540 هزار پارسل موجود در شهر تهران 75 هزار و 550 پارسل در شعاع 300 متری ایستگاه های مترو قرار گرفته است، گفت: این مصوبه باعث شد مکاتباتی برای اختصاص ردیف درآمدی جداگانه جهت املاکی که در شعاع 300 متری ایستگاه های مترو قرار دارند، انجام شود.

مدیر فنی و مهندسی شرکت مترو تهران گفت: در صورت موافقت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درآمد حاصل از این زمین ها به صورت مستقیم به حساب شرکت مترو نزد خزانه واریز می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1083

به "درآمد جدید برای شرکت مترو، پولی که مالکان زمین در حوالی ایستگاه مترو باید بپردازند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد جدید برای شرکت مترو، پولی که مالکان زمین در حوالی ایستگاه مترو باید بپردازند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید