در ماه خدا مدرسه ساز شو! ، مدرسه شرافت منطقه14 چشم به همت شما دارد!

به گزارش تور ارمنستان ارزان، اجر و ثواب کار خیر در ماه مبارک رمضان چندین برابر ایام عادی ست و چه کار و برنامه ای از این بهتر که در ساخت مدرسه مشارکت داشته باشیم. مدرسه شهید شرافت که در محدوده منطقه14 قرار گرفته حال و روز خوبی ندارد و به علت فرسودگی در انتظار تخریب و نوسازی است.

در ماه خدا مدرسه ساز شو! ، مدرسه شرافت منطقه14 چشم به همت شما دارد!

خبرنگاران - مریم قاسمی: مدرسه شهید محمدجواد شرافتدر محدوده منطقه14 تهران، اکنون نیازمند توجه نیکوکاران است. این واحد آموزشی از جمله مدارس فرسوده ای است که خیرین می توانند در این ماه شریف و پرفضیلت با مشارکت در ساخت و تکمیلش در این حرکت ارزشمند سهیم شوند.

در صورت مشارکت خیر یا خیرین محترم به اندازه حداقل دو میلیارد تومان برای این پروژه، الباقی اعتبارات لازم از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز یا اعتبارات دولتی تامین و براساس جدول زمان بندی معین که بین 6 تا 12 ماه توافق خواهد شد، عملیات ساخت این پروژه به اتمام خواهد رسید. درضمن پس از اتمام عملیات ساخت و تجهیز مدرسه از سوی مجمع خیرین مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس، این واحد آموزشی براساس تفاهمنامه تنظیم شده که به امضای خیرین محترم می رسد، در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

اطلاعات بیشتر به وسیله تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به علاقه مندان به مشارکت در ساخت و تکمیل این پروژه به وسیله مدیر و کارشناسان امور خیرین در مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران ارائه خواهد شد.

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند همه روزه به جز ایام تعطیل و در ساعات اداری با شماره 22240203 داخلی 2 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2575

به "در ماه خدا مدرسه ساز شو! ، مدرسه شرافت منطقه14 چشم به همت شما دارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ماه خدا مدرسه ساز شو! ، مدرسه شرافت منطقه14 چشم به همت شما دارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید