ملاقات فرستاده پوتین با بشار اسد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، فارس نوشت: فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه و هیات همراه وی امروز با رئیس جمهور سوریه ملاقات و درباره روابط راهبردی دو کشور و تحولات منطقه گفت وگو کرد.

ملاقات فرستاده پوتین با بشار اسد

با ما همراه باشید و درباره جاذبه های چارگون بیشتر بدانید.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه با الکساندر لاورنتیف فرستاده ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره فرآیند سیاسی حل بحران سوریه به ویژه آمادگی ها برای برگزاری نشست آستانه و نشست کمیته آنالیز قانون اساسی و همچنین روابط دوجانبه گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ملاقات اسد با لاورنتیف و هیات همراه او در دمشق حول محور روابط راهبردی میان دو کشور و زمینه های همکاری دوجانبه بود و در این ملاقات بر اهتمام مشترک و اولویت دهی دو کشور به توسعه این همکاری در همه زمینه ها و در راستای منافع دو ملت دوست تاکید شد.

بر اساس این گزارش، دو طرف تازه ترین تحولات مربوط به فرایند سیاسی در قالب نشست های استانه یا نشست های کمیته آنالیز قانون اساسی را آنالیز کردند و لاورنتیف، اسد رادر جریان آمادگی ها برای برگزاری نشست آینده فرایند آستانه قرار داد و تاکید نمود که همکاری ها در این زمینه باید بدون هیچ مداخله خارجی که مانع دستیابی به نتایج مثبت می گردد، ادامه یابد.

دو طرف همچنین تازه ترین تحولات منطقه و کوشش های روسیه برای حمایت از ملت سوریه در برابر تروریسم و تحریم ها را آنالیز کردند و طرف روسی بر موضع ثابت کشورش در احترام به اصول قانون بین الملل و حاکمیت کشورها و اراده ملت ها و اعتماد به گفت وگو به عنوان خاستگاه اصلی برای ایجاد راهکار های مسائل و بحران های دنیا تاکید نمود.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2051

به "ملاقات فرستاده پوتین با بشار اسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات فرستاده پوتین با بشار اسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید