زیبایی این قایق ب ام و هوش از سرتان می پراند!، عکس

به گزارش تور ارمنستان ارزان، BMW غول خودروسازی و Tyde فراوری کننده مشهور قایق، بزرگترین کشتی برقی دنیا که به طور قابل توجهی نیروی کشش را به وسیله هیدروفویل کاهش می هد و باعث صرفه جویی چشمگیر 80 درصدی انرژی می گردد، با همکاری یکدیگر می سازند.

زیبایی این قایق ب ام و هوش از سرتان می پراند!، عکس

بی ام دبلیو BMW برای طراحی بزرگترین قایق موتوری فویلینگ روی زمین با تاید Tyde همکاری نموده است. این قایق اوپن The Open نامیده می گردد و نمادی از تحرک پایدار و لوکس بودن است. این کشتی الکتریکی پس از موفقیت آیکون The Icon، اولین وسیله نقلیه دریایی با باتری، دو شرکت بزرگ را با هم شریک خواهد نمود. مانند آیکون، این همکاری شاهد سال ها تخصص انباشته از برند BMW در زمینه وسیله نقلیه الکتریکی است که با مهارت Tyde، یک فراوری نماینده مشهور قایق، به صورت یکپارچه ادغام می گردد.

  • با پرداخت 900 میلیون تومان صاحب این فراری شوید / عکس

محصول تازه با پیشرانه ای صاف، بی صدا و سازگار با محیط زیست، به راحتی روی آب می چرخد و به این امکان را می دهد که بتوانم بدون مزاحمت از زیبایی های دنیای طبیعی لذت برد. اوپن که به وسیله BMW Group Designworks طراحی شده است، دارای کابین گسترده ای است که طول آن 14.8 متر و عرض آن 4.5 متر است. این شامل یک عرشه فلاش با یک ایستگاه فرمان دو نفره، یک سرپناه با صندلی های وسیع، یک تخت آفتاب گیر دوتایی در قسمت عقب، و یک منطقه استراحت بزرگ در قسمت جلویی است.

این شرکت ها ادعا می نمایند که با کاهش قابل توجه نیروی کشش به وسیله هیدروفویل و تحقق 80 درصد صرفه جویی انرژی، اوپن از قایق های تفریحی سنتی که معمولاً بیش از 150 لیتر سوخت فسیلی در ساعت مصرف می نمایند، پیشی می گیرد. فناوری هیدروفویل از یک فویل یا بال زیر آب برای بلند کردن بدنه قایق تا زمانی که کاملاً خارج از آب باشد استفاده می نماید.

بنا به گفته سازنده قایق، اوپن با سقف خورشیدی وسیع خود که تمام سطح را می پوشاند، نه تنها دوره های پایداری از زمان بیکاری را تضمین می نماید، بلکه نشان دهنده تعهد تاید به دوستداری محیط زیست و این نوآوری است و معیارهای پیشگامی را در صنعت دریایی ایجاد می نماید. تاید ادعا می نماید که اوپن یک سفر حسی را ارائه می نماید، زیرا به زیبایی بر روی امواج می لغزد و عاری از صداها و دودهای موتور است و به آن، این امکان را می دهد که به طور منحصر به فرد با عناصر ارتباط برقرار کند.

پیشرانه هیجان انگیز

در حوزه نوآوری دریایی الکتریکی، اوپن قرار است استاندارد تازهی را با مشخصات فنی چشمگیر خود ارائه دهد. باطری 400 کیلووات ساعتی و دو موتور الکتریکی 100 کیلوواتی به حداکثر سرعت 34.5 مایل در ساعت (30 گره) و سرعت کروز 28.7 مایل در ساعت (25 گره) دست می یابد و بردی معادل 57.5 مایل (50 مایل دریایی) با سرعت کروز را ارائه می دهد.

جالب است بدانید، آیکون که تنها شش باتری BMW i را ارائه می کرد و ظرفیت کلی آن 240 کیلووات ساعت است، پیشرانه آن با دو موتور الکتریکی 100 کیلوواتی یکسان است، همان برد، کروز و حداکثر سرعت اوپن را ارائه می دهد. اوپن با طراحی شیکی که دارد، دارای طول بدنه 48 فوت و پرتوی 7.76 فوتی با آبکشی 1.95 متری است. اوپن که در ارتفاع 3.50 متری از خط آب ایستاده است، تقریبا 11.50 تن، وزن دارد.

این کشتی با گنجایش حداکثر 8 مسافر، دارای یک کابین، یک حمام و ترتیبات خواب برای دو نفر است. بعلاوه با ظرفیت 110 لیتر آب شیرین ، The Open فقط یک قایق نیست؛ به گفته تاید، یک تجربه پیشرفته در سفرهای دریایی پایدار و با کارایی بالا است.

این شرکت ها جدول زمانی مشخصی را برای راه اندازی یا برآورد قیمت در این مرحله ارائه ننموده اند. اما انتظار می رود اوپن، به زودی وارد فراوری گردد، با این اوصاف و با توجه به ساختار قیمت گذاری رقابتی، می توان به آن خوشبین بود. با توجه به این که قیمت آیکن از 2 میلیون دلار آغاز شد، ما پیش بینی می گردد اوپن کمی بالاتر از این قیمت پایه باشد.

نابود شدن معروفیت جنگنده اف 15 آمریکایی به وسیله عربستان

این جانور مخوف سالانه 200 نفر را به کشتن می دهد!

سگ ممنوعه ای که نگهداری از آن جرم است!/ عکس

منبع: interestingengineering

323

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 دی 1402 بروزرسانی: 5 دی 1402 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2649

به "زیبایی این قایق ب ام و هوش از سرتان می پراند!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی این قایق ب ام و هوش از سرتان می پراند!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید