سنجش معدل، معیار پذیرش داوطلبان دانشگاه آمریکایی

به گزارش تور ارمنستان ارزان، دانشگاه ویرجینیای غربی گفت با توجه به شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا، بدون آزمون ورودی هم دانشجو می پذیرد.

سنجش معدل، معیار پذیرش داوطلبان دانشگاه آمریکایی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، از آنجا که پاندمی کووید-19 برگزاری آزمون های ورودی دانشگاه ها برای دانشجویان را با اختلال روبرو کرده است، دانشگاه ویرجینیا غربی نحوه پذیرش دانشجو را تغییر داده است.

به این ترتیب این دانشگاه گفت که برای پذیرش دانشجو، آزمون دادن اختیاری است؛ بنابراین دانشجویان جدیدالورود می توانند بدون شرکت در آزمون های SAT و ACT وارد این دانشگاه شوند.

جوزف کوک مدیر آموزش دانشگاه ویرجینیا غربی گفت: به طور کلی، فرایند پذیرش دانشجو بسیار استرس آور است و فشار زیادی به دانشجویان وارد می شود؛ بنابراین ما قصد داریم بخشی از این استرس را از زندگی دانشجویی حذف کنیم.

جورج زیمرمن مدیر اجرایی و پذیرش دانشگاه ویرجینیا غربی گفت: اگر دانش آموزی قادر به ارائه امتحان ورودی نباشد، ما تا زمانی که در زمینه های مختلف توانایی های علمی داشته باشد، او را پذیرش می کنیم.

وی ادامه داد: ما دریافته ایم که سنجش معدل معیار بهتری برای گزینش داوطلبان است و عملکرد کلی آن ها را به شیوه مطلوب تری منعکس می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1961

به "سنجش معدل، معیار پذیرش داوطلبان دانشگاه آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنجش معدل، معیار پذیرش داوطلبان دانشگاه آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید