شرکت مدیران خودرو رتبه اول اخذ رضایت مشتریان شاکی ارزیابی سال 1399 ISQI را از آن خود ساخت

به گزارش تور ارمنستان ارزان، شرکت مدیران خودرو در ارزیابی انجام گرفته توسط شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در سال 1399 توانست رتبه اول کسب رضایت مشتریان شاکی را از آن خود نماید و بالاتر از ایران خودرو، گروه سایپا و کرمان موتور قرار گیرد. با توجه به هزینه های گزاف افزودن مشتری جدید به سازمان ها و بنگاه های تجاری و همچنین اهمیت رضایت مشتریان در موفقیت های آینده یک سازمان، سازمان ها همیشه سعی بر ارائه خدمات با بالاترین کیفیت را دارند. بر همین اساس صندلی مشتری و اخذ رضایت ایشان همیشه در شرکت مدیران خودرو دارای اهمیت و صندلی بالایی است.اما گاهی عواملی در این راستا پیش می آید که علاوه بر ناراضی ساختن مشتری، مدیریت حل مسئله را بالاجبار به شخص ثالث می سپارد.

شرکت مدیران خودرو رتبه اول اخذ رضایت مشتریان شاکی ارزیابی سال 1399 ISQI را از آن خود ساخت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ شکلاتی بیشتر بدانید.

یکی از وظایف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در صنعت خودرو، آنالیز شکایت مشتریانی که علی رغم مراجعه به شرکت عرضه کننده به نتیجه مطلوب نرسیده اند و بر اساس قوانین موجود در کشور جهت پیگیری آن به یکی از مراجع ذیربط نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت ، سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوری کنندگان و سازمان صنعت معدن و تجارت استان ها مراجعه می کنند که موضوع شکایات به وسیله مراجع مذکور به بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جهت اظهار نظر کارشناسی ارجاع می شود.

بر اساس آمار منتشره توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 1399، شرکت مدیران خودرو در دستیابی به اخذ رضایت مشتریان شاکی از تعداد شکایات مختومه مرتبط با تعهدات خود، بالاتر از گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا و شرکت کرمان خودرو نهاده شد. بر اساس آمار مقایسه ای ارائه شده توسط بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال های 98 و 99، درصد اخذ رضایت شاکی توسط شرکت مدیران خودرو در سال 1399 برابر 100 درصد می باشد که در مقایسه با 8/96 درصد سال 1398 فرایند رو به رشدی را در بر داشته است. همچنین متوسط زمان صرف شده جهت اخذ رضایت شاکیان از 29 روز در سال 1398 به 20 روز در سال 1399 کاهش یافته است.

مجموعه نتایج به دست آمده از آنالیز های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 1399 از جمله کسب رتبه اول سیستم فروش توسط شرکت مدیران خودرو و اینک کسب امتیاز 100 درصدی در اخذ رضایت مشتریان شاکی بیانگر اراده استوار شرکت مدیران خودرو در ارج نهادن به صندلی مشتری و قراردادن دستیابی به رضایتمندی مشتریان در برنامه های بلندمدت این شرکت می باشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2048

به "شرکت مدیران خودرو رتبه اول اخذ رضایت مشتریان شاکی ارزیابی سال 1399 ISQI را از آن خود ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت مدیران خودرو رتبه اول اخذ رضایت مشتریان شاکی ارزیابی سال 1399 ISQI را از آن خود ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید