ضرورت حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در ایام نفس گیر کرونا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، ضرورت حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در ایام نفس گیر کرونا بچشم می خورد.

ضرورت حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در ایام نفس گیر کرونا

جریان چیست؟

محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد اضافه کرد: صنعت گردشگری تا قبل از شیوع بحران ویروس کرونا یکی از صنایع پیشران و مهم در دنیا به لحاظ درآمدزایی، جذب منابع اقتصادی و عامل ایجاد اشتغال تاثیرگذار بود و از این رو، در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران اهتمام به این صنعت و جذب سرمایه و سرمایه گذار در این بخش به شدت مورد توجه قرار گرفته بود.

به گفته وی، سرمایه گذاری در زمینه ایجاد تاسیسات گردشگری مانند هتلهای لوکس و پنج ستاره، مجتمع های گردشگری، هتل بوتیک ها و بومگردی ها می تواند به عنوان یکی از فرصت های جذاب برای سودآوری و اشتغال زایی مورد توجه فعالان اقتصادی باشد.

میرشمسی در ادامه گفت: استان یزد با داشتن ظرفیت ها، جاذبه و پتاسیل های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و تنوع جغرافیایی فرصتی مناسب برای توسعه زیرساخت های گردشگری و سرمایه گذاری در این بخش هستند.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی یزد با اشاره به اختصاص رتبه اول به استان یزد در پایش شاخص امنیت سرمایه گذاری و نامگذاری یزد به عنوان امن ترین منطقه کشور براساس گزارش و ارزیابی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بر آمادگی هرگونه همکاری و مساعدت جهت متقاضیان و سرمایه گذاران استان در زمینه بخش گردشگری تاکید کرد.

وی اضافه کرد: در راستای معرفی فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری برای زمان پساکرونا و رونق گردشگری استان با رویکرد توسعه گردشگری داخلی تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

میرشمسی در انتها گفت: سرمایه گذاری و ایجاد توسعه زیرساختهای مورد نیاز در بخش گردشگری استان می تواند رشد قابل توجه اقتصادی و اقتصادی ذیل تسهیل شرایط و اثرات مطلوبی بر روی جامعه مقصد محلی داشته باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1726

به "ضرورت حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در ایام نفس گیر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت حمایت از سرمایه گذاران گردشگری در ایام نفس گیر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید