فعالیت های پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان به ارزش 6 تا 7 میلیارد تومان بوده است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، کارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: فعالیت ها و کار های پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان به ارزش 6 تا 7 میلیارد تومان بوده است.

فعالیت های پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان به ارزش 6 تا 7 میلیارد تومان بوده است

نقدی نسب، کارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه شهید باهنر کرمان در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد دستاورد های دانشگاه در قسمت پژوهش گفت: دستاورد های دانشگاه اکثرا محصولاتی است که در پی همکاری و ارتباط اساتید دانشگاه با صنایع استان بوده که به فراوری مبدل شده است.

کارشناس ارتباط با صنعت دانشگاه شهید باهنر کرمان اضافه نمود: این دستاورد ها شامل ارتباط با مجتمع مس سرچشمه و گل گهر سیرجان است که این فعالیت ها و کار های پژوهشی اغلب به ارزش 6 تا 7 میلیارد تومان دربرداشته است. این همکاری ها بیشتر کار های تحقیقاتی بوده که با صنایع بزرگ استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در صنعت های دیگر نیز مانند صنعت برق تفاهم نامه های بسیار خوبی داریم. نمونه آن نیز پهبادی است که در رابطه با ایرادات پست های فشار قوی برق فراوریشده که می تواند ایرادات را شناسایی و به اتاق کنترل ارسال کند.

نقدی نسب توضیح داد: تاثیر گذاری ارتباط با صنعت دانشگاه بالا است، این مورد را میتوان از فرایند کار های پژوهشی که دانشگاه این چند سال اخیر با خارج از دانشگاه داشته پی برد. هرساله مبلغ قرارداد های پژوهشی دانشگاه نسبت به سال گذشته بیشتر شده است و در گستره بیشتری نیز فعالیت دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 972

به "فعالیت های پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان به ارزش 6 تا 7 میلیارد تومان بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان به ارزش 6 تا 7 میلیارد تومان بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید