ویلا طراحی: محبوب ترین ویلاهای چالوس و رامسر

به گزارش تور ارمنستان ارزان، اگر می خواهید لذت سفر در شمال کشور را تجربه کنید، حتما باید مکان اسکانتان نزدیک به دریا باشد. لوکس ترین ویلاهای ایران در قسمت شمالی ایران قرار گرفته است. شما می توانید به راحتی اجاره ویلا شمال را در علی بابا انجام دهید. ما در این مطلب شما را با برترین ویلاهای چالوس و رامسر آشنا می کنیم.

ویلا طراحی: محبوب ترین ویلاهای چالوس و رامسر

جهت دریافت خدمات ویلا طراحی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

ویلاهای شمال کشور

شمال ایران دارای ویلاهای فراوانی است. بیشتر این ویلاها نزدیک به دریا ساخته شده، دارای استخر و فضای سبز است. قیمت هر ویلا در شمال کشور بستگی به امکانات ویلا، موقعیت مکانی و زیر بنای آن دارد. اگر به هر کدام از شهرهای شمال سفر نموده باشید می دانید که انسان های با پلاکارد فروش ویلا در حال اجاره دادن ویلا هستند و شما می توانید به آسانی اجاره ویلا شمال را انجام دهید.

ویلاهای چالوس

به علت این که شهر چالوس در نزدیکی تهران واقع شده است، مسافران زیادی از تهران به این شهر سفر می نمایند. سالانه مسافران زیادی به این شهر می فرایند. به همین دلیل این شهر دارای هتل و ویلاهای خوبی است. شما می توانید در شهر چالوس با هر قیمتی که می خواهید خانه ییلاقی اجاره کنید. می توانید اجاره ویلا چالوس را هم در خود شهر انجام دهید و هم به صورت آنلاین. در ادامه برترین ویلاهای شهر چالوس را با هم برسی می کنیم.

ویلا لاکوده

ویلا لاکوده با 300 متر مساحت و 110 متر زیربنا، ویلا نسبتا بزرگی محسوب می گردد. ظرفیت این ویلا از 4 تا 5 نفر بوده و اگر بخواهید نفرات بیشتری را با خود به این ویلا ببرید، باید برای هر نفر که اضافه، 100 هزار تومان بپردازید. لاکوده دارای دو تخته دونفره است. این ویلا امکانات خوبی دارد، اگر بخواهیم به امکانات این ویلا را بگوییم می توانیم به کولر گازی، گاز، گرمایش کف، آب، برق، حمام، مبلمان و تلویزیون اشاره کنیم.

خانه اییلاقی لاکوده دارای یک استخر بوده و می توانید در هر زمانی که می خواهید از آن بهره ببرید. این ویلا در نزدیکی دریا و مکان های تفریحی و گردشگری چالوس واقع شده است. ویلا لاکوده در بلوار خط هشت چالوس و 500 متری دریا ساخته شده.

  • برای ورود به ویلا باید ساعت 2 ظهر اقدام نموده و آن را ساعت 12 تخلیه کنید
  • استعمال دخانیات در ویلا ممنوع است
  • برگزاری مراسم در این ویلا ممنوع است
  • گروه های مجرد در این ویلا پذیرش نمی نمایند

ویلا سام 1

اگر دنبال یک ویلا دوبلکس و لوکس در چالوس هستید، ویلا سام برترین گزینه برای شما است. این ویلا حیاط ندارد، اما امکاناتی بهتر و کاربردی تر از حیاط به شما ارائه می دهد. ویلا سام 1 دارای پارکینگ، حیاط خلوت و تراس است. تراس این ویلا به سمت دریا و جنگل بوده که شما می توانید در آن جا لحظات خوبی را سپری کنید.

این ویلا امکانات خوبی مانند آب، برق، گاز، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، کولر گازی، مبلمان، باربیکیو، تلویزیون، جارو برقی و وسایل آشپزی دارد. این ویلا امکانات گرمایشی منحصربه فردی هم دارد. اگر بخواهیم به امکانات گرمایشی ویلا سام 1 شامل بخاری گازی، شومینه، شوفاژ و گرمایش کف می گردد.

جالب است بدانید برای اقامت کوتاه مدت 10 درصد تخفیف به شما می دهند و برای اقامت های بلند مدت شامل 30 درصد تخفیف خواهید شد. اگر نفر اضافی با خود به این ویلا لوکس ببرید و از امکانات ویلا مثل تخت و رخت خواب استفاده نکند، مبلغی به اجاره ویلا اضافه نمی گردد و شما می توانید به راحتی اجاره ویلا چالوس را انجام دهید.

ویلاهای رامسر

رامسر شهری دریایی و جنگلی در شمال ایران است که سالانه گردشگران زیادی برای تماشا از این شهر به آن سفر می نمایند. این شهر دارای اقامت گاه های زیادی بوده و این یک مزیت برای رامسر محسوب می گردد. شما می توانید به راحتی اجاره ویلا رامسر را انجام دهید.

کلبه سپیدار

اگر دنبال یک ویلا یا کلبه می شد که در جنگل و دور از آلودگی های صوتی شهری باشد، این کلبه برترین انتخاب برای شما به شمار می رود. کلبه سپیدار با ساختن یک فضای کاملا کلاسیک و زیبا مخصوص این است که شما دور از شلوغی ها در یک جا ریلکس کنید.

کلبه سپیدار دارای امکانات خوبی بوده و اگر بخواهیم به امکانات این خانه اییلاقی اشاره کنیم می توانیم به سیستم گرمایشی مجهز به بخاری گازی و برقی، سیستم تهویه هوا، لوازم آشپزی، بالکن، تلوزیون، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی را نام ببریم.

ویلا رامسر

این ویلا در دل جنگل و در یک روستای بسیار زیبا در نزدیکی رامسر ساخته شده است. این ویلای رامسر دارای امکانات خوبی است اگر بخواهیم برای اشاره به امکانات آن می توانیم به باربیکیو، تلویزیون، اجاق گاز و... را بگوییم. ظرفیت این ویلا از 4 تا 6 نفر است و شما می توانید در این مکان لحظات خوبی سپری کنید. شما می توانید اجاره ویلا رامسر را به راحتی از روش حضوری و آنلاین انجام دهید.

ما شما را در این مطلب با ویلا های رامسر و چابهار و نحوۀ اجاره ویلا شمال آشنا نموده ایم. شما می توانید در علی بابا به راحتی اجاره ویلا چالوس و اجاره ویلا رامسر را انجام دهید.

منبع: فرارو
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2270

به "ویلا طراحی: محبوب ترین ویلاهای چالوس و رامسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلا طراحی: محبوب ترین ویلاهای چالوس و رامسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید