هاوک آی و کیت بیشاپ به فورتنایت آمدند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدت زیادی است که حضور شخصیت های محبوب در بازی بتل رویال فورتنایت به یک موضوع عادی تبدیل شده است. حال در جدیدترین همکاری بین کمپانی اپیک گیمز و برند های معروف، شخصیت های هاوک آی و کیت بیشاپ که به تازگی در سریال هاوک آی از دیزنی پلاس حضور پیدا نموده اند، در بازی فورتنایت دردسترس قرار گرفته اند.

هاوک آی و کیت بیشاپ به فورتنایت آمدند

فروشگاه فورتنایت امروز با دو قهرمان دیگر مارول هر دو با نام مشترک هاوک آی به روزرسانی شد. بازیکنان اکنون می توانند اسکین های کیت بیشاپ و کلینت بارتون را به همراه یک کوله پشتی به تنهایی با 1500 ویباکس خریداری نمایند. بعلاوه باندل هاوک آی هم قابل خرید است که علاوه بر شخصیت ها، لوازم تزئینی دیگری نظیر پیک اکس، گلایدر و صفحه بارگذاری را با 2400 ویباکس در اختیار شما قرار خواهد داد. لازم به ذکر است که گلایدر و پیک اکس به ترتیب با 800 و 500 ویباکس قابل خرید هستند. هر دو شخصیت با لباس های بنفش و مشکی تزئین شده اند و با استایل گرافیکی خاص فورتنایت جذابیت های خود را دارند.

علاوه بر محتوای مربوط به شخصیت های مارول، اپیک بار دیگر اسکین استریمرها را برای خرید در دسترس قرار داده است. فروشگاه در حال حاضر مملو از شکلک ها و طیف گسترده ای از پوسته های شخصیت های مختلف است. مانند تمام قهرمانان مارول که به بازی پیوسته اند، کلینت بارتون و کیت بیشاپ احتمالا برای مدت زیادی در دسترس نخواهند بود پس اگر به آن ها علاقه دارید بهتر است هرچه زودتر آن ها را بخرید.

از زمان آغاز چپتر سوم فورتنایت و مدت کوتاهی قبل از آن شخصیت های جذابی نظیر اسپایدرمن، ناروتو، کاکاشی و… به بازی اضافه شده اند. از طرفی اگر به سریال تازه آرکین اثر نتفلیکس که بر اساس بازی لیگ آو لجندز از کمپانی رایوت گیمز است، علاقه مند شده اید احتمالا فورتنایت شما را ناامید نخواهد کرد. تماشای جینکس و وی، دو خواهری که به علت سوء تفاهمی ساده از هم جدا شده اند، به یکی از نکات برجسته اواخر سال 2021 در رسانه ها تبدیل شد. پس از ورود جینکس در سال گذشته، تماشا وی در فورتنایت به عنوان یک اسکین قابل بازی بسیار خشنود نماینده است. لازم به ذکر است که باندل های هر دو شخصیت جینکس و وی نیز هر دو با 1800 ویباکس در دسترس هستند. در صورتی که بخواهید به صورت تکی آن ها را دریافت کنید این اندازه به 1500 ویباکس کاهش پیدا می نماید.

فورتنایت مدتی است که در نوزدهمین فصل خود یا به نوعی فصل اول چپتر سوم به سر می برد. این فصل تا به امروز یک نقطه عطف برای بازی بوده است و با شخصیت ها و المان های تازهی که معرفی نموده، بسیاری را دوباره شیفته خود نموده است. لازم به ذکر است که فورتنایت از چپتر سوم با استفاده از موتور بازی سازی آنریل انجین 5 توسعه خواهد یافت. این فصل در تاریخ 19 مارس 2022 (28 اسفند 1400) به انتها می رسد.

منبع: GameInformer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2370

به "هاوک آی و کیت بیشاپ به فورتنایت آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاوک آی و کیت بیشاپ به فورتنایت آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید