همایش هنر، کرونا با مشارکت دانشگاه آزاد استاد فرشچیان برگزار می شود

به گزارش تور ارمنستان ارزان، همایش هنر/ کرونا با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی-ایرانی استاد فرشچیان برگزار می شود.

همایش هنر، کرونا با مشارکت دانشگاه آزاد استاد فرشچیان برگزار می شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با هدف تحلیل و بررسی تاثیرات کرونا بر عرصه هنر و فعالیت های هنری جامعه همایش ملی هنر / کرونا (هنر و بیماری های فراگیر) با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی-ایرانی استاد فرشچیان و سازمان ها و نهادهای فرهنگی و هنری کشور برگزار می شود.

این همایش ملی با مشارکت نهادهایی چون معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، معاونت پژوهشی فرهنگستان هنر، کمیسیون ملی یونسکو در ایران، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) اسلامی-ایرانی استاد فرشچیان برگزار خواهد شد.

محورهایی نظیر تحولات در آفرینش هنری، فناوری و نورآوری، نقد هنری، زیبایی شناسی و فلسفه هنری، هنر و بحران های اجتماعی، سیاست گذاری و مدیریت هنری، بیماری های فراگیر و روابط بین افرهنگی، مطالعات تاریخی تطبیقی در اولویت برگزاری این رویداد علمی فرهنگی واقع شده است.

زمان برگزای این رویداد علمی هنری 29 و 30 مهرماه 1399 خواهد بود و علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را تا تاریخ 20 خرداد 1399 به دبیرخانه این همایش به آدرس www.art.corona.honar.ac .ir ارسال کنند.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1317

به "همایش هنر، کرونا با مشارکت دانشگاه آزاد استاد فرشچیان برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش هنر، کرونا با مشارکت دانشگاه آزاد استاد فرشچیان برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید