شرایط مقابله با کرونا در آلمان هنوز شکننده است، توسعه نوع دلتا

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان امروز طی سخنانی ضمن ابراز خوشبینی نسبت به فرایند نزولی همه گیری بیماری کرونا در این کشور، هشدار داد که با این حال نوع دلتا این ویروس در حال انتشار بوده و همین موضوع، خوشبینی در مقابله با کرونا را شکننده نموده است.

شرایط مقابله با کرونا در آلمان هنوز شکننده است، توسعه نوع دلتا

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

بر اساس این گزارش، آنگلا مرکل ادامه داد: همه گیری کرونا هنوز به خاتمه نرسیده است. ما هنوز روی یخی نازک (در بخش درمان و پیگیری کووید- 19) ایستاده ایم.

گفتنی است به همین دلیل، ینز اشپاهن وزیر بهداشت آلمان روز 31 خرداد ماه طی سخنانی از شهروندان آلمانی درخواست نموده بود که برای تماشای فینال مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا به لندن سفر نکنند.

وی در گفتگویی با یک رسانه آلمانی تاکید نمود که لندن یک منطقه خطر کرونایی با ویروس جهش یافته است و کسی که از این کشور باز می شود باید دو هفته در قرنطینه قرا گیرد.

وزیر بهداشت آلمان در بخش دیگری از سخنانش تاکید نمود: این گونه سختگیری های دولت آلمان نشان می دهد که اگر ضرورتی وجود ندارد نباید به انگلیس سفر کنیم. فوتبال زیبا است، اما لزوما (برای تماشای آن) نباید در لندن باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2062

به "شرایط مقابله با کرونا در آلمان هنوز شکننده است، توسعه نوع دلتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مقابله با کرونا در آلمان هنوز شکننده است، توسعه نوع دلتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید