چین به تحریم های علیه روسیه نمی پیوندد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرنگاران: سخنگوی وزارت خارجه چین امروز آدینه تاکید نمود که دولت چین به تحریم های مالی علیه روسیه که به خاطر اتفاقات اوکراین است نخواهد پیوست.

چین به تحریم های علیه روسیه نمی پیوندد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، هوا چون یینگ سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به تحریم های اعمال شده علیه روسیه توضیح داد که ما مخالف اعمال هر گونه تحریم یا تهدید هستیم چرا که روش موثری برای حل و فصل مسائل نیست.

بر اساس این گزارش وی اضافه کرد: ما معتقد هستیم که راه چاره سیاسی برای اوضاع اوکراین تنها راه برای حل و فصل مسائل است. چین از کوشش های اجرا شده توسط طرف های دخیل در مساله اوکراین برای بهبود شرایط به وسیله تبادل نظر حمایت می نماید تا راه چاره جامع سیاسی حاصل گردد که منافع همه طرف ها را تامین کند.

سخنگوی وزارت خارجه چین گفت: کشورهای آسیایی نظر و دیدگاه خود را در مورد مشکل اوکراین دارند. ولی چین مطمئن است که تحریم ها بی اثر است.

اظهارات این مقام ارشد چینی در شرایطی است که پل جونز معاون وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با روزنامه نیکی ژاپن تاکید نموده است که آمریکا مایل است تا بر کشورهای آسیایی تاثیر بگذارد تا آنها را متقاعد کند به تحریم های مالی علیه روسیه بپیوندند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 844

به "چین به تحریم های علیه روسیه نمی پیوندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین به تحریم های علیه روسیه نمی پیوندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید