کارشناس آلمانی: تحریم آمریکا علیه خط لوله روسیه اعلام جنگ مالی است

به گزارش تور ارمنستان ارزان، یک کارشناس آلمانی روز سه شنبه در مصاحبه ای گفت که اقدام اخیر آمریکا در تحریم خط لوله گاز روسیه اعلام جنگ مالی به شمار می آید.

کارشناس آلمانی: تحریم آمریکا علیه خط لوله روسیه اعلام جنگ مالی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اریک همر دبیر نشریه اکونومیک تودی روز سه شنبه گفت که تحریم های آمریکا علیه خط لوله گاز روسیه اعلام جنگ مالی بوده و نتیجه معکوسی بر منافع تجاری آمریکا به همراه خواهد داشت.

وی در مصاحبه با راشاتودی با اشاره به این موضوع که شرکت های اروپایی حاضر در خط لوله نورد استریم 2 احتمالا با تحریم های آمریکا روبرو می شوند، گفت: ممکن است که تکمیل خط لوله نورد استریم 2 توسط خود روسیه کاملا مطلوب باشد.

همر اضافه کرد که هزینه های تکمیل خط لوله پس از خارج شدن شرکت سوئیسی اتریسی آلسیس از آن، قطعا بسیار بیشتر خواهد شد و تأخیر در این پروژه ممکن است چند ماه باشد، اما چیزی که بسیار مهمتر بوده این است که این خط لوله به سرانجام خواهد رسید.

بر اساس گفته این کارشناس مسائل مالی، شرکت نفتی گازپروم روسیه که در تکمیل پروژه نورد استریم 2 پیشرو بوده می تواند قطعا شرکت های اروپایی را برای رها کردن عملیات، تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

وی در ادامه با اشاره به تحریم آمریکا علیه این خط لوله گاز گفت که واشنگتن پیشتر جنگ مالی را شروع نموده است و تأخیر در ساخت خط لوله گاز روسیه تنها باعث ایجاد زحمت خواهد شد، اما چالش جدی به وجود نمی آورد.

روز گذشته نیز دیمیتری مدودف نخست وزیر روسیه گفت که تحریم های آمریکا بر پروژه خط لوله نورد استریم 2 هیچ تأثیر فاجعه باری نخواهد داشت و این پروژه طی چند ماه آینده تکمیل خواهد شد. (جزئیات بیشتر)

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 970

به "کارشناس آلمانی: تحریم آمریکا علیه خط لوله روسیه اعلام جنگ مالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناس آلمانی: تحریم آمریکا علیه خط لوله روسیه اعلام جنگ مالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید