کارمانیا در پی تحویل جک S5 تازه به عنوان جایگزین بی وای دی S7

به گزارش تور ارمنستان ارزان، شرکت خودروسازی کارمانیا یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه کرمان خودرو در سال 1386 تأسیس شد. این شرکت با هدف اصلی راه اندازی و توسعه خطوط پیشرفته فراوری خودرو سواری از برندهای معتبر جهانی و ایجاد اشتغال در منطقه بم فعالیت می نماید.

کارمانیا در پی تحویل جک S5 تازه به عنوان جایگزین بی وای دی S7

کارمانیا در سال های گذشته نمایندگی فراوری و عرضه خودروهای چینی BYD را در ایران در اختیار داشته است، اما در طی سال های گذشته و پس از وضع تحریم های صنعت خودروسازی فرایند فعالیت این شرکت با اخلال روبرو شده است.

کارمانیا که یکی از خودروسازان منظم و منضبط بود، به علت مسائل ناشی از تحریم در فراوری شاسی بلند بی وای دی S7 و تأمین قطعات منفصله این خودرو ناکام مانده است و در حال کوشش است تا بتواند به نحوی شایسته مشکل را رفع نماید. دراین بین بسیاری از مشتریان از قرارداد خود انصراف دادند، اما هنوز تعداد قابل توجهی از مشتریان منتظر دریافت خودرو و یا محصولی جایگزین برای بی وای دی S7 هستند.

کارمانیا در کوشش است تا تعدادی جک S5 نو را از کرمان موتور خریداری و به مشتریان خود به عنوان جایگزینی تحویل دهد. البته این قرارداد هنوز نهایی نشده و فعلاً مذاکراتی درمورد این موضوع در حال اجرا است. به نظر می رسد که کارمانیا میخواهد به هر منوالی که شده است، تکلیف قراردادهای معوق خود را معین کند و بعد از سال ها رضایت این مشتریان ناراضی را جلب کند.

بی وای دی در سال 2017 برای همواره از کراس اوور S7 خداحافظی کرد. به همین علت بی وای دی تانگ را جایگزین آن کرد؛ خودرویی که از سال 2015 پا به خیابان های چین گذاشته بود و در 2018 نیز نسل دومش معرفی گردید.

یکی دیگر از حواشی کارمانیا طی ماه های گذشته، انتشار عکس هایی از خودروی بی وای دی تانگ و اعلام این موضوع بود که کارمانیا میخواهد به زودی تانگ را در ایران فراوری و به عنوان جایگزین بی وای دی S7 تحویل دهد. موعدی که این شرکت در زمان تبدیل قراردادها اعلام می کرد، حداکثر تا سرانجام زمستان امسال بود. اما تابه حال نه عکسی از بی وای دی تانگ در حال تست در خیابان های کشور منتشر شده است و نه خبر نوی از خط فراوری و یا تجهیز این شرکت برای فراوری بی وای دی تانگ به گوش می رسد.

این سکوت ممکن است دوباره تأخیری را در زمان تحویل تانگ به مشتریان رقم بزند و کارمانیا را به حاشیه ببرد. البته که امیدواریم این خودرو در شرایط فعلی کشور و مسائل بین المللی بتواند روی خط فراوری برود و مانند بسیاری از پروژه های دیگر به صورت کلی به فراموشی سپرده نشود. شاید در شرایط فعلی و باتوجه به موج نارضایتی های مشتریان، بهتر باشد که کارمانیا بیش از گذشته اطلاع رسانی کند تا رسانه ها و مخاطبان خود را از فرایند فراوری تانگ باخبر کند.

آگهی های خرید و فروش بی وای دی

آگهی های خرید و فروش جک S5

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2450

به "کارمانیا در پی تحویل جک S5 تازه به عنوان جایگزین بی وای دی S7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمانیا در پی تحویل جک S5 تازه به عنوان جایگزین بی وای دی S7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید