کمپ ناصر حجازی بازسازی می گردد

به گزارش تور ارمنستان ارزان، با اعلام عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، کمپ مرحوم ناصرحجازی بازسازی می گردد.

کمپ ناصر حجازی بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از کمپ این تیم که به نام مرحوم ناصر حجازی نام گذاری شده است بازدید کرد.

نظری درباره این کمپ اظهار کرد: متاسفانه کمپ باشگاه که به نام ناصر حجازی نام گذاری شده شرایط مناسبی ندارد و باید خیلی زود دست به کار شویم تا کمپ سرپا گردد. کمپ باید خانه دوم بازیکنان و محلی توام با آرامش و امکانات برای آنان باشد و از طرفی دیگر، فضایی مناسب برای حضور طرفداران تیم داشته باشد که بتوانند تمرین های تیم را تماشا نمایند و بازیکنان محبوب شان را از نزدیک ببینند.

او اضافه نمود: در بازدیدی که امروز از محل کمپ داشتم، مسائل مجموعه را از نزدیک دیدم و موارد را احصاء کردم و از همین امروز هم رایزنی برای بازسازی فضاها و ترمیم چمن را آغاز کردم. به زودی در هیات مدیره تصمیماتی در خصوص کمپ حجازی و نحوه فعالیت آن اتخاذ خواهیم کرد. در این مورد پیش تر با آقای سعادتمند هم صحبت نموده ام و پس از این جدی تر و بیشتر نقش آفرینی خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1132

به "کمپ ناصر حجازی بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپ ناصر حجازی بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید