6 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شرکت می نمایند

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس از شرکت 6 کشور ترکیه، اندونزی، امارات، هند، سنگاپور و عمان در این نمایشگاه اطلاع داد.

6 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شرکت می نمایند

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

علیرضا دژبد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس گفت: این نمایشگاه با 12000 متر فضای باز و بسته (سه سالن) در محل نمایشگاه بین المللی شیراز از تاریخ 21 تا 24 آذرماه برگزار می گردد.

وی عنوان نمود: این نمایشگاه با محورهای گردشگری سلامت، سرمایه گذاری، صنایع دستی، هتل ها و تجهیزات هتلی، دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری، آکادمی های گردشگری و دانشگاه ها، کمیسیون گردشگری اتاق های بازرگانی کشور، انجمن گردشگری سلامت، جامعه گردشگری الکترونیک و استارتاپ ها برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه 6 کشور خارجی ترکیه، اندونزی، امارات، هند، سنگاپور و عمان در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: ادارات کل میراث فرهنگی از 10 استان کشور نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به رویدادهای همراه با نمایشگاه اشاره نمود و اضافه کرد: نشست فصلی مجمع عمومی جامعه هتلداران ایران با حضور 31 استان و مناطق آزاد کشور یکی از این رویدادها است.

دژبد همچنین به جلسه هم اندیشی روسای صنوف دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی کشور اشاره و بیان نمود: نشست هم اندیشی روسای دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی 31 استان کشور به میزبانی شهر شیراز در تاریخ 21 آذرماه برگزار می گردد.

وی گفت: با توجه به اینکه محور این نمایشگاه گردشگری سلامت است، همایش اقتصاد و گردشگری سلامت برنامه ریزی شده که در تاریخ 22 آذرماه برگزار می گردد.

مدیر اجرایی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس همچنین به دیگر نشست های علمی این نمایشگاه اشاره نمود و اضافه کرد: علاوه بر همایش اقتصاد و گردشگری سلامت 4 سمینار آموزشی با موضوع گردشگری غذا، 4 نشست مرتبط با عناوین مختلف گردشگری و یک نشست با موضوع گردشگری کودک برگزار می گردد.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 540

به "6 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شرکت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس شرکت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید