بهترین توصیه ها برای دور کردن کلیه ها از سموم

به گزارش تور ارمنستان ارزان، با این حال، کاهش کیفیت سبک زندگی باعث افزایش سطح کراتینین در کلیه ها شده و عملکرد آنها مختل می گردد. در این حالت فیلتراسیون خون هم کند می گردد و شما احساس خستگی مداوم و بیماری خواهید کرد. تورم در پاها به ویژه در اطراف مچ پا، خارش در سراسر بدن، ادرار مکرر، از دست دادن اشتها، استفراغ و سرگیجه، خواب رفتن دست و پا و ... از دیگر علائم اختلال در عملکرد کلیه ها هستند.

بهترین توصیه ها برای دور کردن کلیه ها از سموم

با این حال گام های ساده ای برای پاکسازی و سم زدایی کلیه ها پیشنهاد شده اند:

آب گازدار: این نوشیدنی به کنترل و تنظیم اسیدیته خون کمک می کند. هنگامی که مسائل کلیوی دارید، طبیعی است از آنچه که به اسیدوز کلیوی معروف است، رنج ببرید. افزایش اسیدیته باعث تغییر عملکرد کلیه می شود. این در حالی است که نوشیدن آب گازدار باعث حفظ تعادلpHبرای جلوگیری از اسیدوز می شود و در ضمنً از تشکیل سنگ کلیه هم جلوگیری می کند.

نوشیدن سرکه سیب: اسید موجود در این نوع سرکه باعث بهبود فرایند هضم و کمک به سم زدایی از کبد هم می شود. یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را بعد از وعده اصلی غذا، با یک لیوان آب مخلوط کرده و آن را بنوشید.

ریحان: یک درمان عالی برای جلوگیری از سنگ کلیه است. شما می توانید چای را با استفاده از 5 برگ ریحان و یک قاشق غذا خوری عسل بنوشید.

زنجبیل: ریشه زنجبیل یکی از بهترین گزینه های گیاهی برای درمان مسائل جسمی از جمله التهاب، درد و عفونت ها است. مصرف این گیاه همچنین سموم کبد و کلیه ها را از بین برده و عملکرد آنها را بهبود می بخشد.

هندوانه: این میوه یک نوع داروی طبیعی برای کلیه هاست اما چرا؟ از آنجا که هندوانه آب زیادی دارد، به پاک سازی سموم از بافت ها و جریان خون کمک می کند.

روغن زیتون: این نوع روغن غنی از اسید اولئیک است که خواص ضد التهابی دارد. همچنین سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع برای حفظ سلامت کلیه ها است. در صبح یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با چند قطره آب لیمو میل کنید تا گام بزرگی علیه تشکیل سنگ کلیه ها برداشته باشید.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2126

به "بهترین توصیه ها برای دور کردن کلیه ها از سموم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین توصیه ها برای دور کردن کلیه ها از سموم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید