بهره برداری بیش از 90 هزار متر فضای فیزیکی در نیشابور، فیروزه و زبرخان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- بیش از 90 هزار متر فضای فیزیکی در نیشابور، فیروزه و زبرخان در سال های اخیر به بهره برداری رسیده است که بیش از یک سوم آن با همّت و مشارکت خیران نیک اندیش سلامت بوده است.

بهره برداری بیش از 90 هزار متر فضای فیزیکی در نیشابور، فیروزه و زبرخان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ، رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در دومین نشست خیران سلامت شهرستان زبرخان اظهارکرد: بیش از 90 هزار متر فضای فیزیکی در نیشابور، فیروزه و زبرخان در سال های اخیر به بهره برداری رسیده است که بیش از یک سوم آن با همّت و مشارکت خیران نیک اندیش سلامت بوده است.

محسن عظیمی نژاد در این جلسه که با حضور امام آدینه و فرماندار شهرستان زبرخان، فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع)، جمعی از مدیران سلامت نیشابور و زبرخان و خیران نیک اندیش سلامت برگزار گردید، بیان نمود: یکی از مهم ترین برنامه های ما در طی سال های اخیر توسعه خدمات بهداشت و درمان با استفاده از ظرفیت خیران سلامت در کنار یاری ها و اعتبارات دولتی بوده است.

مقام عالی حوزه سلامت نیشابور اضافه کرد: سنگ بنای مشارکت خیران سلامت در نیشابور از سال 93 رقم خورد و خیران حوزه سلامت فرهنگ قالب کارخیر در منطقه را که بیشتر پیرامون مدرسه سازی بود دگرگون ساختند و دستاوردهای گسترده و ارزشمندی را در حوزه سلامت به ارمغان آوردند.

وی در ادامه به بخشی از کارهای خیر خیّران سلامت از جمله ساخت بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان 22 بهمن به همّت خیر نیک اندیش مهندس نیکجو با اعتبار 20 میلیارد ریال، ساخت مرکزپزشکی شمس شرق با همّت پزشکان نیشابوری مقیم سوییس (برادران شمس شرق)، ساخت پایگاه اورژانس وکلینیک دندانپزشکی اسحاق آباد و مرکز خدمات جامع سلامت حاجی آباد اشاره و توضیح داد: انسجام، اتحاد، یک دلی و یک زبانی عامل قدرت در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و ملت غیور ایران بارها در عرصه های سیاسی و اجتماعی این مهم را نمایان ساختند.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در انتها با تشکر از حس نوع دوستی و انسان دوستی خیران نیک اندیش سلامت برای یکایک آنان توفیق روزافزون، سلامتی و بهروزی آرزوکرد.

لازم به ذکر است مجمع خیرین سلامت زبرخان از سال 1399 فعالیت خود را در این شهرستان شروع نموده و تا کنون بیش از 300 میلیارد ریال به حوزه سلامت یاری نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2280

به "بهره برداری بیش از 90 هزار متر فضای فیزیکی در نیشابور، فیروزه و زبرخان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری بیش از 90 هزار متر فضای فیزیکی در نیشابور، فیروزه و زبرخان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید