راه اندازی بازارگاه استانی کسب و کار آنلاین در گیلان

به گزارش تور ارمنستان ارزان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از راه اندازی بازارگاه آنلاین برای معرفی و امکان عرضه اینترنتی محصولات خبر داد.

راه اندازی بازارگاه استانی کسب و کار آنلاین در گیلان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد توکلی گفت: این بازارگاه در راستای پویش های درخانه بمانیم و از خانه بخریم در استان گیلان راه اندازی شده است.

توکلی اظهار کرد: تمامی کسب و کارها با موافقت با قوانین اعلام شده می توانند برای معرفی محصولات خود در این پرتال به آدرس Bihin.ir ثبت نام کنند.

وی بیان نمود: تا به امروز 1200 کسب و کار آنلاین در استان ثبت نام شده اند و این پرتال باید به مردم هرچه بیشتر معرفی شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان نیز در این رابطه با تاکید بر ضرورت اخذ مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت برای فعالیت در سایت کسب و کار آنلاین گفت: تا به امروز 70 سایت فروش کالا و خدمات مجوز دارند.

سید جلال الدین شکریه اضافه کرد: کسب و کارها در آینده به سمت آنلاین شدن پیش خواهند رفت. به همین دلیل، باید مدیران سایت ها آگاهی لازم را در رابطه با قوانین و دستور العمل ها داشته باشند.

وی گفت:سرعت اینترنت و امنیت هک نشدن از دغدغه های کسب و کارهای آنلاین است و اصناف هنوز نمی دانند که نظام مالیاتی برای فعالیت آنها چطور محاسبه خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان اضافه کرد: هر اپراتوری از تلفن های همراه که خدمات ارزان تر، فنی تر و با سهولت بیشتر بتوانند به اصناف ارائه کنند، مورد استقبال این قشر برای استفاده برای کسب و کار آنلاین قرار می گیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 1280

به "راه اندازی بازارگاه استانی کسب و کار آنلاین در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بازارگاه استانی کسب و کار آنلاین در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید