کاروانسرای وکیل با احیاء و بازسازی به جاذبه گردشگری تبدیل شد (بازسازی ساختمان)

به گزارش تور ارمنستان ارزان، به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی گروه اقتصادی گردشگری، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بر ضرورت استقبال از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری تاکید نمود و اضافه نمود: اقامتگاه، کاروانسرا یا هتل هایی که مطابق با شرایط بومی این منطقه احداث یا بازسازی می شوند، ظرفیتی مهم برای بهبود اشتغال در استان کرمان است.

کاروانسرای وکیل با احیاء و بازسازی به جاذبه گردشگری تبدیل شد (بازسازی ساختمان)

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی به ظرفیت های بومگردی، هتل سازی و بازسازی آثاری مانند کاروانسرای وکیل کرمان در استان کرمان اشاره نمود و اضافه نمود: ساخت هتل و اقامتگاه به منظور رفاه حال توریستان داخلی و خارجی از جمله زیرساخت های مهمی است که بهبود و توسعه آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

زاهدی با اشاره به بازسازی بازسازی کاروانسراهای قدیمی مانند کاروانسرای وکیل کرمان به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های توریستی در این استان اضافه نمود: دولت همیشه با محدودیت های بودجه ای همراه است و باید تسهیلات و مشوق هایی برای جذب سرمایه بخش خصوصی در نظر گرفته گردد و در کنار آن صنایع بزرگ استان نیز بخشی از سود خالص خود را به حفظ و احیاء آثار کهن از جمله کاروانسراها اختصاص دهند.

وی ادامه داد: باید رایزنی های فرهنگی و اجتماعی در زمینه جذب توریست میان ایران و سایر کشورها صورت گیرد و ضمن شناسایی ظرفیت های اقتصادی و بازرگانی، فرصتی را برای بازدید توریستان خارجی فراهم کرد و بتوان از ظرفیت های ایجادشده ای مانند کارونسرای وکیل کرمان استفاده کرد.

این گزارش حاکیست: قرارداد سرمایه گذاری در احیاء و بازسازی کاروانسرای وکیل کرمان در سال 1396 بین شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و توریستی ایران (سمگا) و صندوق احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی وابسته به وزارت میراث فرهنگی منعقد و عملیات اجرایی آن از ابتدای سال 1397 آغاز شد.

شرکت گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و توریستی ایران (سمگا)، بازوی اجرایی گروه اقتصادی توریستی در حوزه توریستی و هتلداری است.

منبع: گردشبان
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: armeniaro.ir شناسه مطلب: 2479

به "کاروانسرای وکیل با احیاء و بازسازی به جاذبه گردشگری تبدیل شد (بازسازی ساختمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروانسرای وکیل با احیاء و بازسازی به جاذبه گردشگری تبدیل شد (بازسازی ساختمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید